11 Sep 2013

Trip To Langkawi ( Second Day )

Assalamualaikum , alhamdulilah . Sampai sudah saye di Kota Bharu , syukur perjalanan saye dengan Encik Faiz selamat . Alhamdulilah :)

Tujuan saye bukak laptop malam nie tak lain tak bukan adalah untuk mengupdate sesuatu tentang Langkawi nie haaa .. Saje je nak update , nak kasi korang tengok . nak kasi korang tahu ape je aku buat .. Eh , bajet retis pulak aku nie .. entah pape jelah .. Tetapi , agak malangnye apabile aku jumpe adik aku . Jumpe adik aku itu tak masalah yang masalahnye bile aku nampak CD games RESIDENT EVIL 6 .. Yuhhuuuuuu ! ape lagi , install lah .. Hahaha , itulah yang membuatkan kerje aku jadi lambat ..

Nak update ! eh , tak dapat lagi sebab adik aku cakap ade movie best yang perlu aku tengok .. PAKU PONTIANAK ? haaa , macam tulah tajuk ceritenye .. Dengan senang hatinyer , downloadlah aku .. Download dan jadikan ia sebagai khazanah negara .. Macamlah sempat aku nak layan movie dengan Assignment yang bertimbun-timbun .. Adesssss !

Dan sampailah aku kesini , kesini untuk update blog yang setelah sekian lame ditinggalkan , eh tak lame sangat sekadar beberape hari sahaje tapi boleh dikatekan lamelah :)
tengok ? saye bersemangat patriotik


Okehhh , as you all know . Aku dan semue pelajar POLITEKNIK JELI KELANTAN ade mengadekan lawatan sambil belajar ke Langkawi . Alahhhh , korang mesti dah tahu punyelah sebab saye dah update pasal nie tengahari tadi dalam entri tersebut . 

Ahaaaaa , tak perlulah nak cakap lebih-lebih sebab aku tahu yang korang dah tahu ape yang korang perlu tahu dalam entri nie .. Yang ketinggalan tu boleh ushaa entri lepas .. Okeh Okeh , deal oritee ?

Lokasi saye pade hari kedua lawatan adalah ke Under Water World Langkawi .. Yeay ! lompat-lompat pegang ikan yu .


Walaupun dah pernah pergi tapi kali nie rase lain , rase lain macam sikit sebab nie first time . First time jejalan dengan student POLITEKNIK JELI KELANTAN .. Rase agak lain sebab aku pergi sini bawak name Politeknik Jeli Kelantan , amanah terpikul dibahu kanan dan kiri aku ini .. So , kene jage tingkah laku .. Jage jangan tak jage ! Malu Pengarah kite nanti tauu .. 

Orite Orite .. Ape je ade dalam nie eh  ? nak tengok ke ? errrr , ade ikanlah .. Ikan ape ? datang sendirilah kalau nak tengok , macam macam barang dalam air ade .. Come and see it by yourself .Sile layan diri .. Pusing punye pusing aku jumpe baranggg baik punye . Bayar RM20 korang dapat , baranggg baekkk punye !
tengok ape yang saye pegang ? My Yellow Darling

ini barang baekkk punyer 



Dan kitorang pon pusing-pusing sampai pening sampai muntah . Bosan dah pusing-pusing nie .. Ape lagi , kitorang ambik gambar jelah .Ambik je lah , takde keje dah nak buat ..


Arabic Couple yang friendly






Salji bak hang !

kiss penguin je  lah














Dan macam nie akhirnye , hari kedua lawatan aku habis macam nie je .. Penat bhaiii . Demam aku kesini . Demam sebab kene hujan ,  sadiss betul .. Kalau korang nak tengok entri untuk first day boleh KLIK SINI



2 comments :

  1. Kirim salam dkt kawan awak yg putih melepak tu :P
    Salam dari UMK. Kita jiran :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow! Salam kejiranan . Kitorang semue putih perghhhhh ! Tak aci ah . Hahaha

      Delete

Dearest Handsome and Gorgeous reader , please drop your comment below .
wachaaaa !