14 Sep 2013

PARLIAMENTARTRY DEBATE AND ELOCUTION CONTEST

Bismillahirahmanirahim ... Assalamualaikum and a very good Evening to our respectful adjuticator , time keeper , fellow team of opposition and member of govertment .. This house belive that ....

eh ehhh ! ape aku merepek nie ? terbawak-bawak mood debate pulak dah nie .. ish ishh , buat malu kampung je . hahaha , anyway . Hi , how are you ? 

tengok nie tengok nie ? sorry ah camera webcam memang macam tu

Sekarang aku kat Kuantan Pahang . Buat ape ? saje je .. suke hati I lah nak pergi mane pon , kesah ? oraite oraitee , aku datang sini untuk debate contest utk Politeknik Malaysia . Aku wakil Malaysia , lalalaa .. bohong je .. Aku wakil dari POLITEKNIK JELI KELANTAN .. giler kauu ! Seluruh malaysia , sabah sarawak ade . Cina india , memang SATU MALAYSIA .. Semue speaking London you know .. Secara tak langsung london jugaklah aku nyer pon .. 

Aku nie malas nak speaking London sangat , kangg ternganga orang dengar .. Sejibik macam Barrack Obama , malas je nak show off .. Well well , seganlah saye ..Ahhhhh , cukuplah puji saye .. Nak pecah jugak kepale sorang-sorang nie .. 

Enough enough ! 
how about the debate ?
won or lost ? 
i will said it BOTH

Aduiiiii , memang nervous giler lah aku mase first round . Tak nervous kenape sebab kene lawan dengan Politeknik yang dah hebat-hebat .. Giler kau ade PSA , PBU .. aku kalah . Yesss , aku kalah dengan team nie .. Malu ? yes and no . Xmalu pon sebenarnye sebab level PJK tak same dengan dyorg . Dyorg memang hebat , macam Perdana menteri pulak bercakap . Gerun aku tengok , nak bangkang pon jadi hilang terus idea ..

Dahhhh dah , i wont speak about the failure . it makes me feel like to drop a tear :( cukuplah cukup. Team aku tak masuk final pon , sokey je .. Pengalaman tu penting , i will just think it positive .. bile otak kite positif  , bende-bende negatif pon taknak dekat walaupon ion positif dan negatif sentiase bersame .




No comments :

Post a Comment

Dearest Handsome and Gorgeous reader , please drop your comment below .
wachaaaa !