29 Aug 2013

POLITEKNIK JELI RAYA 2013

Hello peeps ! Assalamaualaikum , today is Thursday .. Tomorow is Friday , ahhh .. What a relieve ! wuhuuuuu .. Akhirnye cuti dan dapat balik rumah dan dapat menyambut sambutan hari Kemerdekaan di NEW CASTLE ..Alhamdulilah

And Now!! Balik je terus keluarkan lappy dari beg yang digalas pulang dari politeknik Jeli . Untuk ape ? Untuk update semue bende yang aku nak update selame aku duk kat sane , stress x dapat bukak blog . Sebab ape ? Sebab takde internet ..Chooiiyyy lerrrr ..

Aku nak cerite pasal ape je ?
huuurrmmmmm .. Cer tengok title entri nie .. Pasal raye kan ? yes , pasal rye .Kenape dengan raye ? takde kenape-kenape tapi a lillte bit dissapointed ler sebab perancangan dan mengurusan untuk persiapan raye tu hancus .. Hancusss lebusss ! lagi  teruk , depaaaa macam taktahu protokol pulak .

Student bercakap selepas pengarah ? WHAT THE FISH ? Ape jadahnye ? Ape depaaa ingat level student lagi tinggi kaaa sampai pengarah kene bercakap dulu ? oh no nommmm .. Buat malu dan aku rase sangat stupid .. Dah tegur tapi sapelah nak dengar ape yang aku cakap sebab aku bukan MPP ... Aku hanyela AJK sahaje . AJK sahaje .. Tak boleh nak cakap lebih-lebih , nanti orang yang "besar-besar" cakap ape pulak nanti .. iye idokk ?

Dannnn makanan pulak ? I think it was okay .. Yeahhh , it was okay walaupun agak lewat makanan sampai tapi takpe . Makanan tu rasenye okei okei je .. Boleh masuk lah .. Makanan pulak banyak giler  , membazir pon ade tapi still takpe ..

And still takpelah .. Kesilapan yang lalu harap dijadikan pengajaran  , jangan ulangi kesalahan ini berulang kali ..Malu bertanye sesat jalan .. Harap rujuk kepade individu yang lebih tahu , jangan main hentam saje .. Hidup ade protokol .. Ingat !!

Ape je nak cakap ? takde ? takde ? erm , takde cume nak kasi tengok-tengok gambar raye sangat sikit diambil ..Sebab aku sangat takde mood pade hari tuuu ..


Encik Bob . Staff Politeknik Jeli Kelantan



Haji Lan , pengarah Politeknik Jeli Kelantan yang humble

Kami :)

Lol ! 1 Malaysia Ustaz Sukeri :)








No comments :

Post a Comment

Dearest Handsome and Gorgeous reader , please drop your comment below .
wachaaaa !