15 Jun 2013

Malam terakhir , aku sedih

Assalamualaikum . Ya Allah , dah malam .. Aku tak mampu nak menahan kesedihan aku nie Ya Allah .. Aku sedih , berat hati aku tinggalkan Adik aku .. Aku sayang adik aku walaupun hari-hari aku gaduh  Wuuuuu , sedihlah ..
 
Manenye tak sedih , aku tunjuk caring sangat pasal aku nie .. Mentang-mentang aku dah nak pergi .. Dan aku rase macam die ni ayah aku , terlebih mengambil berat ..Dia asyik cakap " Sunyilah kalau awak takde nanti " " Susahlah nak tanye ape-ape nanti " Heyyyyyy ! bencilah , tolonglah jangan seksa perasaan aku nie .. Aku sedih tau tak Boboy ??! 
 
Nie haaa ,satu lagi .. Sape pulak yang sawan pergi pasang bunge api ? nak raikan kepergiaan aku ke ape nie ? Heyyyyy ! ujianlah semue tuh ..ehhh , pleaselahhh ..

Airmate nie asyik nak turun je bile bercakap dengan adik aku .. Hishhh , 7 bulan aku ade kat rumah xpernah-pernah nak kasi ayat tangkap leleh hingus .. Dah kenape ? Jangan buat aku berat hati  untuk pergi sambung belajar .. Boboy , please dont makes me sad .. Aku tak kesah sangat nak tinggal orang lain tapi adik aku nie satu-satunye orang yang boleh ajak gaduh , ajak story morry .. Lepas nie dah takde semue nie .. Adik aku suruh hantar semue gambar bile aku sampai sane nanty .. lagilah aku sedih tapi taknaklah tunjuk kat die

Aku hanye mengharapkan yang terbaik , aku nak adik aku jadi insan yang bergune .. Aku nak papa aku sihat-sihat selalu ..

No comments :

Post a Comment

Dearest Handsome and Gorgeous reader , please drop your comment below .
wachaaaa !