27 May 2013

DIPLOMA TEKNOLOGI AKUAKULTUR at POLITEKNIK JELI , KELANTAN :)

Assalamualaikum , haiii .. :) Lame benor gua x update blog nie.. *bajet lame .. HAHAHA ! gua sebenarnye happy sangat hari nie , tak happy sangat tapi happy lah .. Sebab ape ? Sebab gua .. ermmmm , sebab perut gua kenyang hati pun senang .. Lalalaaaa

Tadi kan , gua pergi melencong ke Website Politeknik nie .. Gua p sane ade hajat , gua nak p print surat tawaran pelajar gua ah .. tau dakkk ? Gua dapat Diploma TEKNOLOGI AKUAKULTUR .. kat mane? Kat jeli . Jeli kat mane ? Jeli kat Kelantan .. Kelantan kat mane ? Kelantan kat Malaysia lah fishhhh ! Gua suka jugaklah dapat diploma nie walaupon x suke sangat tapi aku percaya 2000% dengan ketentuan yang telah Allah SWT tentukan untuk gua .. Gua syukur sangat ,Alhamdulilah .. Gua jiwa rock hari nie .. Awieeeeee ! 



Gua akan lapor diri kesane pada 16 jun .. wuuuu  , lambat lagi tapi sempatlah nak pergi beli barang-barang .. nak p shoppa2 in the town .. Walaweyyyyy ! Gua pertame kali merendahkan nafsu gua , pertame kali x riak bagai jadi aku melangkah jua kakiku ke POLITEKNIK ini .. Walaupun tak segah Uni bla bla bla .. tapi kejayaan tak kire pon dimane lu berada .. Mana-mana pon lu berada , lu akan berjaya kalau lu rajin .. Percaya la gua cakap nie ..gua x tipu auuuww ! 

4 comments :

  1. blh sya tau subjek ape dlm kos ni sepanjang sem 1-6 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuh , banyak tu nak list semua .
      water quality management , health diagnostic , aquatic ecosystem , live feed culture , grow out culture , nursing technique , broodstock management and breeding technique . yg lain lain x ingat ..

      Delete
  2. saya minx x dpt laa :(..minat akuakultur sngat..berapa A boleh masuk dlm bidang tuh..kne ada sc ke atau sastera pon boleh

    ReplyDelete
  3. Pelajar sc & sastera pon boleh masuk

    ReplyDelete

Dearest Handsome and Gorgeous reader , please drop your comment below .
wachaaaa !